דלג לתוכן העמוד

מרכזת מעל"י ומתאמת מחקר

תיאור תפקיד: 

  1. ריכוז כלל פעילויות מעל"י: מחקר, קרנות, פרסומים וכנסים.
  2. סיוע באיתור ובהגשות לקרנות, לקולות קוראים ולמלגות ובכלל זה:

- קשר עם בי"הס קרייטמן בנושאי הפצה וריכוז המידע על אודות מלגות, פרסים, קורסים וכנסים לתלמידי מחקר ופוסט דוקטורנטים.

- טיפול במלגות לתלמידי מחקר: פרסום, ריכוז התיקים, הגשת הבקשות לגורמים הרלוונטיים.

- ריכוז ועדת מלגות לדוקטורנטים.

  1. ארגון מנהלי של סמינרים, כנסים, ימי עיון ואירועים במסגרת מעל"י ותיאום מול הגורמים הרלוונטיים בארגון ומחוצה לו.
  2. טיפול בהיבטים המנהליים של קשרים ושל שיתופי פעולה אקדמיים בתחומי פעילות מעל"י.
  3. קיום קשר שוטף עם הקרן המממנת, כולל הכנת דוחות שנתיים או על פי דרישת לקרן.
  4. אחריות על פרסומי המרכז באמצעי מדיה שונים (אתר המכון, פייסבוק, יו-טיוב, רשת רמ"ה וכדומה).
  5. ייזום ונקיטת פעולות במטרה לעודד חוקרים להגיש הצעות מחקר וכן הרחבת מאגר הקרנות בתיאום עם הרשות למחקר ופיתוח וגורמים רלוונטיים אחרים.
  6. השתתפות בפורום מתאמי מחקר מוסדי.
  7. הפצת קולות קוראים רלוונטיים לחברי הסגל האקדמי במכון ומיפוי תחומי מחקר ועניין של החוקרים.
  8. ביצוע מעקב ופנייה לחוקרים ע"פ דרישה בנושאים שבטיפול רשות המחקר. עמידה בלוחות זמנים וביעדים להגשות וסיוע להכנת דוחות כספיים בתיאום עם החוקר ו/או הממונה על המנהל.
  9. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.

כפיפות: ראש מעל"י תיאום: ממונה על המנהל

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי.  תואר שני - יתרון. רצוי בתחומי לימודי ישראל.
  2. ניסיון בעבודה מנהלית, במתן שירות ובעבודה עם קהל.
  3. יכולת ניסוח בכתב ובע"פ.
  4. שליטה בשפה העברית ברמה טובה מאוד, שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה.

                

היקף: 100% משרה - תקציבי    הערה: העבודה הינה בקמפוס שדה בוקר

קורות חיים יש לשלוח לכתובת המייל: mmouyal@bgu.ac.il