חסימות כבישים לחודש יוני-יולי באזורנו
תושבות ותושבים יקרים
במהלך החודש יתבצעו חסימות כבישים יזומות באזורנו בשל פעילות צבאית. חסימות הכבישים מאושרות בצו אלוף מטעם לשכת פיקוד הדרום ומתואמת מול כלל הגורמים הרלוונטיים באזורנו. במועדים ובמיקומים הבאים, תימנע תנועת כלי רכב ועוברי אורח לשם שמירה על חיי אדם:
כביש 40 מסלינה (ק"מ 86) ועד צומת ציחור (ק"מ 38) - ייסגר לתנועה ביום שלישי 30.6.26 מהשעה 6:00 בבוקר עד השעה 11:00 ומהשעה 13:30 עד 16:30 לסגירה רצופה של עד שעתיים בכל אחד מחלונות הזמן.
וכן ביום רביעי 1.7.26 באותן שעות ולמשך אותו זמן בכל אחד מטווחי הזמן.
כביש 171 מצומת סוכה במדבר עד הר חריף - ייסגר לתנועה בים שלישי 30.6.26 מהשעה 13:30 עד השעה 16:30 וכן ביום רביעי 1.7.26 מהשעה 13:30 ועד 16:30 - לסגירה רצפוה של עד שעתיים בכל אחד מחלונות הזמן
מכתש רמון - ייסגר לתנועה ביום שלישי 30.6.26 וביום רביעי 1.7.26 בין השעות 6:00 בבוקר ועד 17:00 - לסגירה רצופה בכל טווחי הזמן.
לבירורים ופרטים נוספים ניתן לפנות לחמ"ל פיקוד דרום: 08-9902926/8 או למוקד המועצה 08-6564106
אנא תשומת לבכם והיערכותכם מראש.
בברכה
מועצה אזורית רמת נגב