מכרזים
מכרז פומבי מס' 17025 דרוש/ה גזבר/ית המועצה
| קטגוריה | סוג המכרז | תאריך פתיחת המכרז | תאריך סגירת המכרז |
|---|---|---|---|
| קטגוריה: משאבי אנוש | סוג המכרז: פומבי | תאריך פתיחת המכרז: 10/06/2025 | תאריך סגירת המכרז: 01/07/2025 |
|
היחידה: |
גזברות |
|
תואר המשרה: |
גזבר/ית המועצה |
|
כפיפות: |
ראש המועצה |
|
דירוג המשרה: |
שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים |
|
היקף המשרה: |
100% |
המשרה תתפנה ב- 08.2025
כללי: ניהול המערכת הכספית והכלכלית של המועצה והסמכות המקצועית בנושאים הכספיים בהתאם לחקיקה ולהוראות הדין הקיים.
תיאור תפקיד:
- גיבוש התקציב השנתי והרב שנתי של המועצה בהתאם למדיניות ראש הרשות והמנכ"לית ובכפוף להוראות הדין קיים.
- ניהול המשאבים הכספיים של המועצה ותאגידיה ובכלל זה: הפעלת מערך גביית מיסים, אגרות והיטלים והגדלת ההכנסות העצמיות של המועצה; אחריות לפיתוח והרחבת בסיס הקיום הכלכלי של המועצה, קידום וייזום תוכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים; תבנון השקעות בהתאם להנחיות משרד הפנים והוראות הדין הקיים; פיקוח על הוצאות ובקרה תקציבית על כל יחידות המועצה; מיצוי המקורות התקציביים מכלל משרדי הממשלה המעבירים תקציבים לרשות; אחריות להכנת תזרים מזומנים של המועצה ובקרה על יישומו; מעקב, פיקוח ומתן דיווח לראש הרשות/ מנכ"לית המועצה על ביצוע התקציב בפועל ואיתור מכשלות תקציביות בזמן אמת; בקרה על תהליך הזמנות רכש (קבלת הצעות, מכרזים וחוזים).
- ניהול מערך החשבונאות במועצה: אחריות על המערך החשבונאי של המועצה ע"פ כללי משרד הפנים; רישום חשבונאי של כל הפעולות הכספיות בספרים הראשיים ובספרי העזר והתאמתם לספר הראשי; הכנת דוחות ע"פ דרישות הדין הקיים ולהנחיות משרד הפנים.
- השתתפות בישיבות המועצה לפי הצורך וייצוג עמדת הרשות מול גופים חיצוניים בתחום עבודתו/ה.
- מתן ייעוץ פיננסי שוטף לראש המועצה ולמנכ"לית ולגורמי ניהול במועצה.
- ניהול צוות עובדים במחלקת הגזברות (תקציבים, הנהלת חשבונות, גביה).
- ביצוע מטלות בהתאם לבקשת ראש המועצה או מנכ"לית המועצה.
דרישות סף:
השכלה:
- בעל/ת תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאים בחוץ לארץ באחד התחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בעל תעודה רו"ח בתוקף.
או
- גזבר רשות מקומית אשר מכהן במועד פרסום תיאור התפקיד זה וכיהן לפחות חמש שנים ברציפות ברשויות מקומיות. מובהר כי מניין שנות הניסיון לעיל הוא בנוסף לתנאי הניסיון המקצועי, ואינו חופף לו.
קורסים והכשרות מקצועיות:
הגזבר יחויב לסיים בהצלחה קורס לגזברים לא יאוחר משנתיים מיום תחילת מינויו. העלאת שכר הגזבר המועסק בחוזה אישי תותנה בסיום ההכשרה כאמור
ניסיון:
- ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספים וניהול תקציב ובכלל זאת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: הכנת תקציב, בקרת התקציב, ניהול מערכי גבייה או הכנת דוחות כספיים, מתוכן שנתיים לפחות בגוף בעל תקציב שנתי של 7 מיליון ₪ לפחות.
- ניסיון ניהולי ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות תפקיד נוספות:
- תושב ישראל.
- שליטה מלאה בשפה העברית- חובה
- הוכחת ידע וניסיון עם מערכות מחשב פיננסיות ובכלל זה הכרת מערכות הדיווח הממשלתיות על בוריין.
- היכרות מעמיקה עם תכנות ה- office.
- רישום פלילי: היעדר רישום פלילי או חוו"ד של היועץ המשפטי של המועצה בדבר קיום הרשעה בעבירה שבשל אופייה, חומרתה או נסיבותיה אין המועמד ראוי לשמש בתפקיד.
דרישות תפקיד המהוות יתרון:
א. ידיעת חוק התקציב
ב. הכרת התכ"מ וכל תקנה, הוראה או נוהל הקשורים בניהול כספי המועצה.
מאפיינים נוספים
א. יכולת עבודה תחת לחץ
ב. אמינות ומהימנות אישית
ג. יוזמה ומעוף
ד. קפדנות ודייקנות בביצוע
ה. כושר למידה
ו. יכולת קבלת החלטות
ז. כושר ניהול עובדים והנעתם
- כושר עבודה בצוות
- יכולת ארגון ותכנון
מועד פרסום המכרז: 10.06.2025
קו"ח, תעודות, אישורי העסקה והמלצות בציון שם המשרה ומס' מכרז נא לשלוח למייל jobs@rng.org.il
לא יאוחר מיום 01.07.2025 בשעה 23:59
טלפון לברורים: 08-6564150- משאבי אנוש
מועמדים/ות העומדים/ות בדרישות הסף יוזמנו למבחני מיון.
לועדת הבחינה יוזמנו מועמדים/ות שיעברו את מבחני המיון בהצלחה.
- בהינתן כישורים דומים, תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם.
- בהינתן כישורים דומים, תינתן עדיפות למועמד/ת עם מוגבלות.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בתהליכי הקבלה לעבודה.
- המכרז מופנה לגברים ונשים כאחד.