שאלות נפוצות

למי מיועדת המרפאה?

 

שירותי הרפואה היועצת מיועדים לתושבי המועצה החברים בשירותי בריאות כללית בלבד. שירותי מרפאה ראשונית (רפואת משפחה) ניתנים במרפאות היישובים, ואילו המרכז משמש כמרפאה ראשונית עבור תושבי היישובים טללים, אשלים והתיישבויות הבודדים בלבד.

 

אני תושב מועצה וחבר קופת חולים מכבי / מאוחדת. האם אני יכול להיעזר בשירותי המרפאה האזורית?

 

תושבים שאינם חברי שירותי בריאות כללית אינם זכאים לקבל שירותי רפואה יועצת – וזאת על פי הנחיית הקופה. תושבים שהם חברי קופות חולים אחרות יכולים להיעזר בשירותי המרפאה הראשונית ביישובים. קבלת שירות במרפאת רמת הנגב מותנה ברכישת השירות על ידי הקופה שלה שייכים התושבים. במקרה כזה, יש להתעדכן במרפאה לגבי נוהלי קבלת השירותים והיקפם.

 

אילו שירותים ניתן לקבל במרפאה האזורית?

 

במרפאה ניתן לקבל שירות של רופאים מומחים, דיאטנית ופיזיותרפיסטית (נא להתעדכן לגבי תוכנית הפעילות החודשית). בדיקות מעבדה המועברות לסורוקה, טיפת חלב ו ה שירותי המרפאה הראשונית הכוללים רופא ואחות, כמו במרפאות היישובים.

 

למי ניתן לפנות אחרי שעות פעילות המרפאה?

 

ניתן להיעזר במוקדי החירום של קופות החולים:

1. קופ"ח כללית לשאלות בנושאי בריאות, בירור מוקדי חירום וייעוצים בטלפון 2700* – פועל 24 שעות.

2. קופ"ח מאוחדת בטלפון 3833-222-1 או *3833 (לא בשבתות ובחגים).

3. קופ"ח מכבי בטלפון 153-53-50-700-1 – פועל 24 שעות.

 

כמו כן, ניתן להעזר במרפאות ומוקדי החרום באזור:

 

מרפאת ירוחם – 08-9554222. ניתן לפנות ללא תיאום מראש רצוי לוודא קודם טלפונית את

 מוקד ביקור רופא ירוחם –  08-9554222. בין ה19:00 – 23:00 בין הימים א- ה. השירות בתשלום.

מוקד ביקור רופא באר שבע – 08-6655559. המוקד נמצא בבניין לב הסיטי בקריית הממשלה, מול תחנת הרכבת. שעות פעילות המוקד: 08:00-17:00. הביקור בתשלום .

ניתן להזמין רופא לביקור בית בטלפון 1-700-705-101. הביקור בתשלום (ללא החזר). זמן הגעת הרופא: עד שעה וחצי מרגע הקריאה.

במצב חירום יש להזמין אמבולנס ממד"א בטלפון 101. הנסיעה באמבולנס כרוכה בתשלום גבוה – ולא תמיד יש החזר.