qrcode - אפליקציה רמת הנגב, אפליקצייה, מוקד, שרות לתושב

רמת הנגב משיקה אפליקציה שירות לתושב בסלולרי

רמת הנגב משיקה אפליקציה שירות לתושב בסלולרי :
השירות יאפשר מידע נגיש לכל תושב בשגרה ובחירום. גם אתר המועצה הותאם לצפייה טלפונים החכמים.

 

רמת הנגב נכנסת לשיתוף המידע בטלפונים החכמים, המועצה אפיינה אפליקציה ייעודית והתאימה את אתר המועצה לעידן הסלולארי.

 

האפליקציה החדשה מאפשרת לתושבים לדווח ולעדכן את הגורמים הרלווטים במועצה, לדווח על מטרדים מפגעים ותקלות, לקבל הודעות ומידע אמין בזמן אמת, כמו גם לקבל עדכוני תרבות ולקנות כרטיסים ולמופעים ולשלם ארנונה – והכול דרך מכשיר הטלפון החכם ( סמארטפון)

התאמת אתר האינטרנט לסלולארי כך שהכול יהיה ברור ונגיש על המסך הקטן, כמו גם הכנסת אפליקציה מהווה נדבך נוסף לחיזוק הקשר בין התושב לרשות, ולהנגשת המידע לתושבים.

לצד עדכוני מועצה, יוכלו התושבים לבחור נושאים שירצו לקבל עליהם הודעות אישיות, לשלם אגרות ותשלומי ארנונה , לדווח על מפגעים ישירות לגורם המטפל בנושא וקבל סטאטוס טיפול.

השימוש באפליקציה הוא חינמי עבור התושב וניתן להוריד אותה בחנויות (google play, app store). לאחר ההורדה וההתקנה בסלולרי יוכל התושב לשלוח הודעות על מפגעים שינותבו למערכת אוטומטית שיודעת לטפל בדיווח על פי מיקום, סוג וגורם אחראי במועצה או בישוב (ביישובים בהם בחר הועד המקומי להשתמש באפליקציה).

האפלקציה והאתר אינם אמורים להחליף את ערוצי התקשורת המקובלים, אך יאפשרו ערוץ נוסף לתקשורת עם התושב.

האפליקציה פותחה על ידי חברת סיטיקונקט ctconnect) ) ועד להטמעה מלאה, גילוי תקלות וכו.. ניתן לפנות ל:
בשעות העבודה – אושרה קמחי: oshra@rng.org.il | 08-6564194
בין השעות 16:00-22:00 – 050-5965516

שמוליק ריפמן מברך על השקת השירות: "פיתוח האפליקציה והכנסת לשירות התושבים מהווה יישום של מטרות המועצה למתן שירות איכותי זמין ואמין לתושבי המועצה".

 

פלייר אפליקציה רמת הנגב